mandag den 2. april 2012

Elefantens vuggevise

Er i fuld gang med at arrangere børneværelse da vi venter vores første barn, en lille dreng lige om lidt!!!
Havde termin igår så synes bare han snart skal komme an :-)

Faldt en dag over nogle wallstickers med børnesange og synes de var så fine, men egentlig også lidt dyre da der kun var et vers + omkvæd. Så blev inspireret til selv at finde på noget.

Her lidt billeder af resultatet som nu hænger over bettemandens seng



Beklager billedkvaliteten, men det er lige min tlf. der pt fungere som kamera, indtil jeg får gang i vores nye rigtig kamera. 

Elefanten og stjernerne har jeg klippet ud i stof, som også vil blive brugt til andre ting til værelset, i håbet om en rød tråd hele vejen igennem :-)

Lige nu er der elefantparade på mit sybord, men mere om dem i næste indlæg.

Synes elefanter og stjerne er så fine, og passer så fint til et drengeværelse. Bilerne skal jo nok komme :-)

Ha´ det godt

Kh Nanna

6 kommentarer:

  1. Rigtig fin idé med sangen i rammer:-) Jeg tror godt jeg ved hvad elefanterne på dit bord skal bruges til:-) En elefanturo a la Laralil?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Og ja faldt jo over den fine uro ved Laralil, så en version af den er også på vej :-)

      Slet
  2. Ej sikke en fin ide - og velkommen til blogland :-). Jeg startede selv min blog lige omkring min termin med min første datter. Det er så fedt at samle inspiration rundt omkring. Glæder mig til at følge dig og din søn - håber snart han kommer ud :-). Mvh Anna (enmorblivertil.blogspot.com)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anna tusind tak for din kommentar, og velkommen til :-)Ja krea-blogland er sørme et spændende sted, og en barsel giver jo lige lidt tid at fordybe sig, indtil videre ihvertfald :-)Må lige forbi din blog...

      Ha´ det godt :-)

      Slet
  3. Sikke en fin blog du har her!:) Det ser super sødt ud med dine billeder - idéen er så god, at jeg har lyst til at låne den;):)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-) Du er meget velkommen til at låne min ide´:-) Du må Meget gerne lave et link her til bloggen hvis du finder på noget....

      Kh Nanna

      Slet